وبلاگ امیدقلی پور

دوستان عزیز این وبلاگ شخصی من هستش،و شما می توانید از این طریق با من در اتباط باشید

وبلاگ امیدقلی پور

دوستان عزیز این وبلاگ شخصی من هستش،و شما می توانید از این طریق با من در اتباط باشید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

از این هفته یا هفته بعد این کار به صورت دست جمعی در وب سایت گیمرها صورت خواهد گرفت وتک تک نویسندگان سایت  ۵ فیلم پیشنهادی خود را برای اخر هفته شما در نظر خواند گرفت تا با دیدن انها لذتی خاص وجود شما را فرا بگیرد.فقط این را بگم که گیمرها  آمده تا پایگذار یک سبک جدید در بین علاقه مندان به بازی های رایانه ای وسینما باشه، امیدوارم که با حضور در این سایت اوقات خوشی را سپری کنید. شاید شما این فیلم ها را بارها دیده باشید ولی پیشنهاد ما اینکه این فیلم هارا در صورت دیدن به دیگر دوستانتان پیشنهاد کنید. این شما واین هم پنج فیلم پیشنهادی من برای آخر هفته شما.لذت ببرید.

 

۱-shame
گارگردان:استیو مک کویین
بازیگران:مایکل فسبندر،کری مولیگان و…….

این دومین فیلم بلند استیو مک کویین است که هم نامی اش با بازیگر بزرگسینمای جهان باعث شده شهرتش به سرعت عالم گیر شود.او بعد از ساخت فیلم تحسین برانگیز گرسنه که توانست نام اورا بر زبان بیاندازد سراغ سوژه دیگری رفت که فیلمنامه اش را خود به کمک بی مورگان نوشته،شیم یا همان شرم داستان مردی است که نمی تواند خودش را کنترلکند وبنا به همین دلیل در زندگی روزمره خود به مشکلات فراوانی بر می خورد

gamerhaSHAME

۲-the descendants
گارگردان:الکساندرپین
بازیگران:جرج کلونی،شلنی وودلی،امارا میلر، شلنی وودلی،امارامیلر

یک درام گرم والبته درگیر کننده که مثل همیشه بازی جرج کلونی را هم باید به ان اضافه کرد. نوادگان درباره ی مردی است که همسرش بر اثر جراحات هایی که برداشته قادر به رسیدگی به فرزندانش نیست ،واوست که باید زندگی دودخترش را جمع وجور کند.

MoviePost7ggg

۳-another year
کارگردان: مایک لی
بازیگران:جیم برودبنت،روث شین

این بار یک زوج خوشحال در مرکز داستان اصلی مایک لی قرار می گیرند.انها که سالهاست به خوبی وخوشی در کنار یکدیگر زندگی کرده اند وراه رو رسم خوشحال بودن را خوب بلد هستند در طول چهارفصل در معرض دوستان ،هم دانشگاهیان،وفامیل هایی قرار می گیرند که به نوعی با درجه ای از ناخوشی سردرگریبان هستند.باید ببینید مایک لی انگلیسی که تبحر ویژه ای در ساخت اینگونه فیلم ها دارد .خوب از پس این یکی هم بر اومده.

dTEFmtFf4P9ISOEyVXrDvdyQvWA

۴-melancholia
کارگردان:توماس الفردسون
بازیگران:گری الدمن،کالین فرث،تام هاردی،جان هارت

اخرالزمان به روایت لارنس فون تریر،دراین اخرالزمان به تصویر کشیده شدهةنه خبری از هیولاهای وحشی ودرنده است و نه خبری ازبلاهای طبیعی، حتی تابخش اول فیلم هم خبری از تهدید نیست ،اما در بخش دوم فیلم تازه متوجه میویم که سیاره ای به نام مالیخولیا می خواهد با زمین برخورد کند…..

melancholia

۵-anoter earth
کارگردان:مایک کاهیل
بازیگران:بریت مارلینگ،ویلیام مژوتر

((زمینی دیگر)) حکایت دیگری است از سیاره دیگری که به زمین نزدیک می شود.ممکن است تصور کنید چقدر داستان فیلم شبیه مالخولیا شده ،اما راستش  در این فیلم برخورد مستقیمی وجود ندارد بلکه سیاره ای دیگر همان زمین خودمان است با همان ادم هایی که روی زمین زندگی می کنند،زمینی دیگر فیلم کمتر دیده شده ای است که دیدن ان لذت خاصی دارد.

Another-Earth-movie

  • امید قلی پور

نظرات  (۲)

عالی بود اقا امید

پاسخ:
تشکر
ممنون امید جان

پاسخ:
خواهش می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی