وبلاگ امیدقلی پور

دوستان عزیز این وبلاگ شخصی من هستش،و شما می توانید از این طریق با من در اتباط باشید

وبلاگ امیدقلی پور

دوستان عزیز این وبلاگ شخصی من هستش،و شما می توانید از این طریق با من در اتباط باشید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

۱۰۰فیلم،۱۰۰ دیالوگ، بخش دوم سینمای جهان(۲)

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۲۰ ب.ظ

 

سلام خدمت شما دوستان عزیز وهمراهان ما در  وبلاگ خودم و سایت بزرگ گیمرها،همانطور هم که قبلا عنوان کرده بودیم برای شما ،گیمرها در چند شاخه فعالیت دارند که یکی از این شاخه ها سینمای ایران و جهان هستش.به  همین خاطر قصد داریم از امروز مقالات متنوعی را در این بخش برای شما فراهم کنیم .هدف از انتشار این مقاله این بود که اولا یادی کنیم از  خاطرات خود از این فیلم ها دوما دیالوگ های ماندگاری که در زندگی روزمره خود نیز گاهی اوقات دچار ان می شویم را برای شما از این فیلم ها فراهم کنیم.این شما واین هم بخش سینمای جهان.قسمت اخر.

1-اواتار
نیتیری:جیک،مادربزرگ ما به نفع این یا ان موضع نمی گیرد،فقط از تعادل زندگی دفاع می کند

avatar_movie-5

۲-مرد اهنی
تونی استارکFrownاگرمرد اهنین بودم،دنبال همین دخترمی رفتم که از هویت واقعی ام باخبر است……..در ان صورت چه زنی گیرم می امد.!

002

۳-اولتیماتوم بورن
جیسن بورنBig Frownاصلا می دونی برای چی باید منو بکشی.؟)

Bourne Ultimatum (2007)<br /> MATT DAMON

۴-کازینو رویال
جیمز باند:پس تو از من می خوای که نیمی راهب باشم ونیمی ادمکش…….))
ام: هر بی سرو پایی بلد است ادم بکشد هدف از حظور تو یک چیز دیگر است

IMAGE634615492187634135

۵-مرد عنکبوتی(۱)
پیتر پارکر:هرگز این جمله را فراموش نمی کنم،قدرت زیاد مسئولیت زیاد به همراه می اورد

/net/ftp/homedirs/sp3-mktg/stills/11_22_06/pg27j_comp_v19_2kfa_vd16.0005.tif

۶-تاکسی۱
دنیل مورالس:باز پرسی هایت همیشه همین طوری تمام می شن،یا این که فقط می خواهی جلوی من خودی نشون بدی؟

۷-رانین(سامورایی ها در شهر)
سام(دنیرو):وقتی شکی هست ، در ان شک نکن،این اولین چیزی است که یادت می دهند.

robert-de-niro-hedi-slimane-purity6

۸-تغییر چهره
شون ارچر: میخوام همه چیز این چهره را بکنم..چشم ها،بینی ، پوست ، دندان..داره  کنده می شود

HD DVD Template

۹- دروغ های حقیقی
هلن تسکر:هروقت خوابم نمی بره ، ازش میخوام برام تعریف کنه امروز چه کار کرده ،شروع نکرده خوابم می بره.!

cvpl1353269790

۱۰-لئون
لئون:.و دیگه انقدر نگو “باشه”باشه”باشه:؟
ماتیلداFrownباشه)
لئون:خوبه.حالا شد

jean-reno-leon-e-natalie-portman-mathilda-in-una-scena-del-film-leon-127990

۱۱-جان سخت
جان مک لئین(بروس ویلیس):خیال داری با چاشنی ها چه کاری کنی،هانس؟ من تا اینجا از همه مواد منفجره استفاده کرده م….نکرده م؟.

Bruce_Willis

۱۲-توت فرنگی های وحشی
زندگی تو این دنیا وحشتناکه و وحشتناک تر از اون اینه که کسی رو به وجود بیاریم وفکر کنیم که اون خوشبخت تر از ما میشه

1957 stra

۱۳- فرار بزرگ
دنی روسی بلدی؟
یه کمی فقط یه جمله!
خب بگو بدونم رفیق
لیو بلیو …
خب این یعنی چی؟
یعنی دوستت دارم.
دوستت دارم؟! تو یه اردوگاه نظامی این به چه دردی می خوره؟؟
نمی دونم. خودم که خیال ندارم ازش استفاده کنم

MCDGRES EC004

۱۴-اژده ها وارد می شود
پارسونز:سبک ات چیه؟
بروس لیBig Frownمی تونی اسم اش رارو هنر مبارزه بدون مبارزه بذاری))

1683

۱۵-خاکستری
اوتوی(لیام نیسون):الان یه شاخه ی بزرگ پیدا می کنیم و نوکش را تیز می کنیم ، بعد باهاش این حیوون رو می کشیم ومیخوریمش

the-grey-movie-poster

۱۶-غیر ممکن
هنری(ایوان مک گرگور:می دونی ترسناکترین بخشش واسه من کدوم بود؟
توماس: وقتی اب خورد بهت؟
هنری:نه بعد از اون اومدم بالا ،فقط خودم بودم.اون ترسناک ترین بخش بود.و بعد وقتی شما دوتا رو دیدم که دارین از درخت می رین بالا،دیگه اونقدر نترسیدم.فهمیدم که دیگه تنها نیستم!

impossible1

۱۷-جوخه گنگسترها
کریس فاردای{اما واتسون}:اگه بفهمه می کشتت
جری ووتز{رایان کاسلینگ}:کی؟
کریس فاردای:میکی
جریووتزر:میکی موس؟

20121118172143_gangster-squad_2012-en-2-1280x851

۱۸-لورل وهاردی(۱)
هاردی: میخوام ازدواج کنم
لورل: با کی؟
هاردی: معلومه دیگه، با یه زن. مگه تو کسیو دیدی که با یه مرد ازدواج کنه؟
لورل: آره
هاردی: کی؟
لورل: خواهرم
o_laurel-hardy

۱۹-لورل وهاردی(۲)
هاردی: استن،تو به عـشق در یک نگاه اعتقاد داری؟
لــــورل: آره خــب،لااقل وقـت آدمـو نمـی گیـره!

۲۰-لورل وهاردی(۳مرگ)
اولیور هاردی در ۷ آگوست ۱۹۵۷ در ۶۵ سالگی درگذشت و پس از مرگ هاردی استن لورل به صورت رسمی از حرفه بازیگری کناره گیری کرد اما به علت بیماری زیاد نتوانست در مراسم درگذشت هاردی شرکت کند و گفت “الیور درک می‌کند”.
لورل  نیز در ۲۳ فوریه ۱۹۶۵ در سن ۷۴ سالگی چند روز پس از حمله قلبی در گذشت و در بخشی از وصیت نامه خود نوشته بود “اگر کسی در مراسم درگذشت من گریه کند دیگر با او صحبت نخواهم کرد”.

800px-Laurel_and_Hardy_in_Lucky_Dog

با تشکر از همه دوستان عزیز که این سری از مقالات را مورد مطالعه خود قرار دادند،وباعث شدند که با انگیزه بهتری سراغ مقالات بعدی برویم،به شما قول می دهیم در وقت های بعدی  با دیالوگ های ماندگار شخصیت های محبوب شما بازگردیم..ممنون وتشکر.

نظرات  (۱۰)

  • علی ابراهیمی
  • واقعا زیبا بود ! مخصوصا 20 !! :((((
    پاسخ:
    خواهش می کنم علی جان
    باز هم از دیالوگ های لورل وهاردی لذت بردم و البته شماره 12.
    ممنون امید جان
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    واقعا عالی بود ممنون
    پاسخ:
    مرسی وممنون
    دمت گرم عالی بود این لورل هاردی چقدر بامزه ند کلی ادمو میخندونند عاشقشونم
    پاسخ:
    اره خدایی من تمام ارشیوشون را دارم وبارها میخندم.مرسی
    واقعازیبا بود.ممنون
    پاسخ:
    ممنون برادر .
    قشنگ بود و دیگر هیچ
    پاسخ:
    تشکر
    خیلی خوب بود  با 19 و 18 خیلی حال کردم
    پاسخ:
    خواهش می کنم
    خوب بود   .   یه سر رفتم قسمت درباره امید  نوشته بودید که دو تا دوست صمیمی دارید   اگه فضولی نمیشه میشه بگید که اسماشون چیه
    سلام  .  اسم اون دوتا رفیقی که تو قسمت درباره امید گغتی چیه   ( از رو کنجکاوی اه  فضولی نیست  )
    سلام . اقا امید نیستی . چیز های جدید نمیذاری
    پاسخ:
    سلام بزودی برمیگردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی