وبلاگ امیدقلی پور

دوستان عزیز این وبلاگ شخصی من هستش،و شما می توانید از این طریق با من در اتباط باشید

وبلاگ امیدقلی پور

دوستان عزیز این وبلاگ شخصی من هستش،و شما می توانید از این طریق با من در اتباط باشید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

تولدم مبارک...............

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۱۳ ق.ظ

تموم قلبها یک سو و یک رنگ
دلاشون عاشق و بی کینه و تنگ
قدمها شون نفس میده به بارون
صداشون توی گوش غصه، آهنگ
*******************

واسه چشمایی که لبریز عشقن
تموم ماهها اردیبهشتن
کسی راز دلاشون رو بلد نیست
شاید تقدیر رو، این جور نوشتن
*******************
دلش اندازه صد کهکشونه
همیشه گریه هاشو می پوشونه
امون از وقتی که صبرش بمیره
که عالم رو به آتیش میکشونه
*******************
پر از دریای قلبش، خستگی ها
ولیکن دلخوش دلبستگی ها
امید آدمای بی ستاره اس
ازش می باره این وارستگی ها
*******************
من این شعر رو واسه قلبم نوشتم
یا شاید هم برای سرنوشتم
یه شب تو خواب دیدم، آسمون گفت:
که مست چهارده اردیبهشتم

  • امید قلی پور

نظرات  (۴)

تولد تولد ، تولدت مبارک ..............    ( اسمایلی نوازنده )

پاسخ:
تشکر بی نهایت از هم اسم خودم.......
ایشالا جبران کنیم
امید جان تولدت مبارک.انشاالله 100ساله بشی.
پاسخ:
مرسی ممنون از لطف شما
  • علی ابراهیمی
  • تولدت بدجور مبارک !! 
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    پاسخ:
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    مرسی گلم،خخخخخخ
    تولدت مبارک امید الهی 120 سال عمر کنی 
    بگین ایشالا
    پاسخ:
    مرسی امین جان همچنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی