وبلاگ امیدقلی پور

دوستان عزیز این وبلاگ شخصی من هستش،و شما می توانید از این طریق با من در اتباط باشید

وبلاگ امیدقلی پور

دوستان عزیز این وبلاگ شخصی من هستش،و شما می توانید از این طریق با من در اتباط باشید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

فن پرسی

  • امید قلی پور

نظرات  (۷)

امید عکس اون رونالدو خائن برای چی گذاشتین روی صفحه عکس از منچستر میذاشتی حال میکردیم بعد چرا تو عکس نوشتین لالبگا یعنی در مورد لیگ های دیگه بحث نمیکنین بابت خبر هم خیلی خوشحال شدم
پاسخ:
نه داداش مشکلی نیست از اون قضیه ٰرونالدو که خائن نیستش ما خودمون فروختیمش.
عکس را هم تعغیر دادم به خاطر شما خودم
خواهش می کنم فقط یه چند روزی زمان میبره تا سرور درست بشود درخدمتتون هستیم
ایول امید خودتم منچستری هستی ایول حال کردم حقا خوش سلیقه ای بابت عکس هم دستت درد نکنه که عوض کردم
پاسخ:
پس چی منچستری 10000هزار اتیشی خواهشم می کنم عشق است شیاطین سرخ
مبارکه
حیف که اهل فوتبال نیستم...
پاسخ:
حیف.ممنون
  • علی ابراهیمی
  • منظریم منتظر !!!
    به به مبارکه.
    چه قدر این عکس جدیده بهتره...هم فان پرسی از رونالدو بهتره هم منچستر از 
    رئال .

    پاسخ:
    اون که بله عشق است شیاطین

     امید  به قول خودمون قرمزته!

    پاسخ:
    قرمزتتتتتتتتتتتتته

    مبارکه انشاا.. موفق باشید

    پاسخ:
    مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی