وبلاگ امیدقلی پور

دوستان عزیز این وبلاگ شخصی من هستش،و شما می توانید از این طریق با من در اتباط باشید

وبلاگ امیدقلی پور

دوستان عزیز این وبلاگ شخصی من هستش،و شما می توانید از این طریق با من در اتباط باشید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

۱۰۰فیلم،۱۰۰ دیالوگ، بخش دوم سینمای جهان(۱)

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۵۹ ب.ظ

سلام خدمت شما دوستان عزیز وهمراهان ما در  وبلاگ خودم و سایت بزرگ گیمرها،همانطور هم که قبلا عنوان کرده بودیم برای شما ،گیمرها در چند شاخه فعالیت دارند که یکی از این شاخه ها سینمای ایران و جهان هستش.به  همین خاطر قصد داریم از امروز مقالات متنوعی را در این بخش برای شما فراهم کنیم .هدف از انتشار این مقاله این بود که اولا یادی کنیم از  خاطرات خود از این فیلم ها دوما دیالوگ های ماندگاری که در زندگی روزمره خود نیز گاهی اوقات دچار ان می شویم را برای شما از این فیلم ها فراهم کنیم.این شما واین هم بخش سینمای جهان.قسمت اول.

 

 

.

۱-مرثیه (Elegy) – محصول ۲۰۰۸

دنیس هاپر (جرج اهرن): زنان ِ زیبا نامرئی هستن.
بن کینگزلی (دیوید کپش): نامرئی؟ این حرف یعنی چی؟ نامرئی؟ یه زن زیبا همینطوری هم یه جا واسته، خیالش به تو هجوم میاره و تو اصلا نمیتونی نادیده بگیریش.
جرج اهرن: اما در حقیقت ما هیچوقت خود شخص رو نمی بینیم. ما فقط اون روکش زیبا رو می بینیم. راه نفوذ ما توسط مانع و سدی به اسم زیبایی بسته شده. بله! ما اونقدر به بیرون خیره میشیم که هیچوقت موفق نمیشیم به درون راه پیدا کنیم.

elegy

۲-پاتن(Patton)

ژنرال پاتن (جورج سی اسکات):
هیچ حرومزاده ای جنگ رو به خاطر کشته شدن توی جنگ نبرده، اون حرومزاده جنگ رو برای کشتن حرومزاده هایی که برای کشورشون کشته میشن برنده میشه…

patton11

۳-Raging Bull

جک لاموتا (رابرت دنیرو ) :اولین شبی که رفتم زندان پرسیدم دستشویی کجاست..؟
نگهبان گفت: الان دقیقا داخلشی..!

c7288_69455_35839524094359

۴-جنگو

( فاکس):
از نوع مردنت خوشم میاد پسر.

j6682_483566_3623894038651

۵-چشمه ( The Fountain )

_ مرگ یک بیماریه. مثل بقیه ی بیماری ها و یک درمانی وجود داره، یک درمان. و من پیداش می کنم…

x1817_150449_1015131649923

۶-بتمن

بتمن: «تو یه آشغالی. واسه پول آدم می‌کشی.»
جوکر: «مثل اونا حرف نزن. تو مثل اونا نیستی. حتی اگه خودت هم بخوای. تو واسه اونا فقط یه دیوونه هستی. مثل من. الان بهت احتیاج دارن. وقتی کارشون تموم شد میذارنت کنار. مثل یه آشغال، بهت ثابت می‌کنم وقتی این مردم متمدن توی یه موقعیت بحرانی قرار بگیرن حاضرن حتی همدیگرو بخورن.»

c535_543864_4132704087486

۷-”نفرت”
هوبرت: راجع به اون یارو شنیدی که از یه آسمون خراش پرت شد؟
وقتی موقع افتادن پایین هر طبقه رو رد می‌کرد
واسه قوت قلب دادن به خودش می‌گفت:
“تا اینجاش که خوب بوده…تا اینجا که اتفاقی نیفتاده”
v2122_393011_4072498893631
 
۸-پدر خوانده (The Godfather)
من تمومِ زندگیم سعی کردم که بی تفاوت نباشم ،
زن ها و بچه ها می تونن بی تفاوت باشن .
ولی یـه مـرد نه
e636_734784_3940438140123
۹-گلادیاتور
گراکوس (درک جاکوبی):- من ادعا ندارم مردی از جنس مردم ام … اما سعی می کنم که مردی برای مردم باشم!
 
Gladiator_03
 
۱۰-پدر میلیونر(Million Dollar Baby)
مورگان فریمن : مردم هر روز میمیرن فرانکی … و میدونی آخرین چیزی که میگن چیه ؟ “هیچوقت به اون چیزی که میخواستم نرسیدم
6a00d8341c2c4f53ef01348823b249970c-400wi
۱۱-لئون
لئون(ژان رنو) Frownوقتی به سختی نفس میکشه صدا میکنه) استنسفیلــــد!استنسفلید(گری اُلدمن):در خدمتِ شمام!لئون:این از طرفِ ما……تیلداست(وبعد هم انفجار)
s142_524445_3552827612395
 
۱۲-پدرخوانده ۳(The Godfather III)
مایک کرلیونه(آل پاچینو): هیچ وقت از دشمنانت متنفر نباش … اینکار روی قضاوتت تاثیر میزاره
o1831_527324_2953676539128
 
۱۳-لورل وهاردی
هاردی : به نظرم شیر بز برات خوبه …
لورل : بز ماده یا نر ؟
هاردی : آخه احمق مگه بز نر هم شیر میده !؟
لورل : آره اگه بهش فشار بیاری پنیر هم میده !!
dhno1284462059
 
۱۴-راز قطار آبی ….. The Mystery of the Blue Train
هرکول پوآرو : هر وقت یک واقعیتی از یک واقعیت دیگه ای پشتیبانی میکنه یعنی هیچ کدوم واقعیت نداره …!!!
 
u2629_69769_29919123352748
۱۵-شوالیه تاریکی
جوکر:کسانی که نقشه می کشن،سعی می کنن دنیاهای کوچیکشون رو کنترل کنن.
من نقشه نمی کشم.سعی می کنم به کسانی که نقشه می کشن،نشون بدم که چقدر تلاششون برای کنترل چیزهایی که واقعا هستند،تأسف بر انگیزه…
 
a533_249776_3069837404647
۱۶-نامادری (Stepmom)
جولیا رابرتز (ایزابل):خسته به نظر می رسی.
سوزان ساراندن (جکی):متنفرم وقتی کسی این حرفو بهم می زنه. این فقط یه جمله مودبانه س برای اینکه به کسی بگی قیافت مثل میمون شده!
 
w178_394257_3186842348943
۱۷-سویینی تاد
(جانی دپ): دو نوع از انسان وجود داره و فقط دو نوع ~ اونی که منتظر می مونه تا توی جای درستش قرار بگیره و اونی که با پاهاش روی صورت دیگران میره !
 
j7387_524026_3520647648946
۱۸-باشگاه مشت زنی
تایلر(برد پیت): به باشگاه مشت زنی خوش اومدین. قانون اول باشگاه این هست: در مورد باشگاه مشت زنی با هیچکس صحبت نمی کنین. قانون دوم: در مورد این باشگاه با هیچکس صحبت نمی کنین! قانون سوم: اگه یکی فریاد زد «دیگه کافیه!»، یا چلاق شد یا جونش در رفت، دعوا تموم هست. قانون چهارم: دعواها فقط دو نفره هست. قانون پنجم: در هر زمان فقط یه دعوا باید باشه، نه بیشتر. قانون ششم: دعوا باید بدون دستکش و باند و محافظ باشه، بدون پیراهن، بدون کفش و بدون اسلحه. قانون هفتم: دعوا تا هر زمانی که لازم هست طول می کشه. و قانون هشتم و آخرین قانون: اگه این اولین باری هست که توی باشگاه هستین، باید دعوا کنین.
t131_481898_3517994682545
۱۹-فـارســـت گــامـــپ
(تــام هــنــکــس):مــامــانــم هــمـیـشـه مــی گــفـت بــایــد قـبـل ایـنـکــه حــرکــت کــنــی گــذشــتـه رو پـــشـت سـر بــذاری…
 
p349_600401_3512397916438
۲۰-لورل وهاردی

هاردی : من دوست دارم بعد از مرگم , اسب بشم.
لورل : من دوست دارم , خودم بشم.
هاردی : نمیشه احمق باید اسمه یه حیوون و بگی
لورل : دوست ندارم میخوام خودم بشم

837

 

  • امید قلی پور

نظرات  (۹)

من میگم دیالوگ "دنیرو" توی Raging Bull.بقیشون هم عالی بودن.راستی قسمت جدید "ویلای من"هم اومد.
پاسخ:
بله ،مرسی،قسمت جدیدش را تا ساعاتی دیگر مشاهده خواهم کرد
پولمو بده برم.خخخخخخخخخ
  • علی ابراهیمی
  • وای امید عالی بود !! 
    مورد اول بدجور تو این دوره و زمونه صدق میکنه !!
    پاسخ:
    اره علی اره،تشکر ویژه 
    عالی بودن
    با شماره اول واقعا موافقم وخیلی زیبا گفته شده بود این مسئله.
    با دیالوگ لورل و هاردی هم حال کردم.
    در کل عالی بودن.
    پاسخ:
    مرسی علیرضا(چقدر علی دارم تو دوست هام)
    اره خدارحمتشون کنه.
    تشکر
    خیلی قشنگه ممنون
    خصوصا لورل و هاردی
    پاسخ:
    ممنون
    عالی بود امید جان.
    پاسخ:
    خواهش می کنم.
    kheili khooob boood
    پاسخ:
    مرسی احسان جان

    عالی بود اقا امید

    ممنون

    پاسخ:
    مرسی برادر شما خودت خوبی
    امید مثل خودت و مثل همیشه عالی بود.
    پاسخ:
    مرسی.لطف داری
     ممنون امید جان
    از دیالوگ مورگان فریمن خیلی خوشم اومد
    آدمو یاد اون حرف ناپلئون مینداره که....
    ((اکثر انسان ها با صدای کار گورکن از خواب بیدار میشوند!))
    پاسخ:
    اره اتفاقا واسه خودم هم جالب بود.مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی